OPIS STANOWISKA
- kompleksowa obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie optymalizacji umów finansowych
oraz planowania finansowego zgodnie ze standardami firmy - rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze produktów finansowych
- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
WYMAGANIA
- komunikatywność
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- mile widziane prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta Indywidualnego
- mile widziane doświadczenie w branży finansowej
OFERUJEMY
- bogaty, profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o wyniki
- narzędzia pracy (platformy on-line, system CRM)
- elastyczny czas pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie z podstawą
- przyjazny i dynamicznie rozwijający się zespół
- karta Multisport
- Cykliczne konkursy z nietuzinkowymi nagrodami (np.: wyjazdy w Polsce i zagranice )